středa 21. června 2017

Tváří tvář autorům IV.


     Po dlouhé době se mi opět poštěstilo a zúčastnila jsem se autogramiády, ba opět i křtu, který se tentokrát nekonal nikde jinde než v Paláci knih, Neoluxoru. A nebyla to jen jedna autorka, nýbrž dvě, jenž přiletěly až z Ameriky, aby zde pokřtili jejich nejnovější knihu Božský, která u nás vyšla v nakladatelství Jota. Duo Christina Lauren. Jako obvykle se akce konala opět od čtyř hodin, což není nic neobvyklého. Já s kamarádkou jsme tam byly už dřív a jak tomu bývá, tak já se strašně ráda porozhlížím, až jsem s ní skončila v rohu a prohlížela si knihu o umělecké složce ve Vatikánu. Ze staveb jsem byla prostě unesená, když nás lehce vyrušil promotér s tím, jestli bychom neměly chvilku. Chvilku jsme měly. Hezky nás upozornil, že se blíží křest knihy a jako pozornost od nakladatelství je lipstick Božský. A ten lipstick je vážně božský, skvělá chuť a design. Takže pěkné přivítání autogramiády, která překvapila také.


   Americké autorky tvořily naprosto jeden skvělý celek. Beseda se nesla v uvolněnějším stylu a smíchu, jelikož obě byly moc vtipné a přeci jen bylo zajímavé slyšet, jak to funguje, když knihu píší dvě autorky, které od sebe bydlí tolik mil, že při osobním setkání si pouze řeknou, o čem kniha bude a zbytek se vyvíjí odděleně od sebe.- Navíc mě překvapil i fakt, čím se autorky živily, dokud je psaní nevtáhlo do svých spárů. I pouhou práci si s autorkami všichni ti lidé, kteří se podílí na jejich knihách, museli užívat, poněvadž by to asi ani jinak nešlo. Po dlouhé době mě překvapilo i to, že čtenáři, respektive fanynky hvězdného dua nemlčely a pořád se odněkud ozývaly nějaké otázky.


   Jak jsem se zmínila na začátku, samotná autogramiáda měla své překvapení - ale takhle, já se jen doslechla, že bude autogramiáda autorek knihy Božský a to bylo vše, takže pro ostatní to nebylo takové překvapení jako pro mě samotnou. Očekávala jsem autorky a překladatelku. Takže jsem byla překvapená, když se ke stolečku usadil po jejich pravicích vcelku hezky urostlý muž ve skvěle padnoucím obleku. A potom se ujala slova moderátorka a představila ho jako Josefa Kůrku, muže roku 2016, který knihu křtil.


    V neposlední řadě vás nemůžu ochudit v první řadě o takové hezké drobné dárky, které jsme na autogramiádě dostaly. Již jsem se zmínila, že jsme dostaly božský lipstick od také moc hezkého promotéra, z nichž oba dva byli po celou dobu autogramiádě v obrazu dění. Dále jsme při podepisování dostávaly vážně moc pěkně udělanou záložku, která má na druhé straně stránku autorek, kde se můžete dozvědět spoustu věcí - http://christinalaurenbooks.com/. A v poslední řadě vás neošidím ani o podpis, ba i o věnování od autorek. Jak tomu prostě bývá, Žaneta je prostě neobvyklé jméno pro autory ze zahraničí.

Žádné komentáře:

Okomentovat